Švietimo pagalbos specialistai
Logopedė Rūta |
||||
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis |
745 -1230 | 745 -1230 | 745 -1230 | 745 -1230 | – |
1530 – 1830 | ||||
Konsultacinės valandos |
||||
– | 700-745 | 715-745 | 700-745 | – |
Konsultacijai registruotis el. paštu, konsultacijų laikas gali būti derinamas individualiai – rutalog@gmail.com |
Psichologė Jūratė |
||||
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis |
– | – | 900 -1830 | – | 900 -1512 |
Konsultacinės valandos |
||||
– | – | – | – | 1512 -1612 |
Konsultacijai registruotis el. paštu, konsultacijų laikas gali būti derinamas individualiai – j.miezyte@gmail.com |
Logopedė Dalia |
||||
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis |
– | 845-1300 | – | – | 845-1318 |
Konsultacinės valandos |
||||
– | 1300-1400 | – | – | – |
Konsultacijai registruotis el. paštu, konsultacijų laikas gali būti derinamas individualiai – dalia_tubutiene@yahoo.com |
Specialioji pedagogė Indrė |
||||
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis |
– | 845-1508 | – | – | – |
Konsultacinės valandos |
||||
– | 1508-1608 | – | – | – |
Konsultacijai registruotis el. paštu, konsultacijų laikas gali būti derinamas individualiai – indresskk@gmail.com |
Socialinė pedagogė Eglė |
||||
Pirmadienis | Antradienis | Trečiadienis | Ketvirtadienis | Penktadienis |
845-1318 | – | – | 845-1500 | – |
Konsultacinės valandos |
||||
1318-1418 | – | – | – | – |
Konsultacijai registruotis el. paštu, konsultacijų laikas gali būti derinamas individualiai – arefjeva.egle@gmail.com |
Aplinkos pritaikymas
Įtrauktis (Lietuvos švietimo sistemos principas) — švietimo sistema sudaro sąlygas kiekvienam asmeniui ugdytis, plėtoti savo galias ir gebėjimus, gauti reikiamą pagalbą, patirti sėkmę mokantis, socialinėje, kultūrinėje ir (ar) kitose veiklose ir būti nediskriminuojamam dėl ugdymosi poreikių įvairovės ir (ar) švietimo pagalbos reikmės.
Įtraukusis ugdymas — tai sąlygų visų mokinių dalyvavimui bendrose ugdymosi veiklose sudarymas, eliminuojant galimus mokymosi barjerus.
Universalus dizainas mokymuisi (UDM) — tai mokslo įrodymais pagrįsta ugdymo prieiga, pripažįstanti individualius mokinių skirtumus ir suteikianti visiems vienodas galimybes pasiekti sėkmę per lanksčių ugdymo tikslų, ugdymo metodų, priemonių, mokinių pasiekimų vertinimo būdų taikymą, vadovaujantis nuostata: pateikti įvairių būdų mokiniams (-ėms) sudominti; pateikti įvairių būdų žinioms suprasti ir operuoti jomis; pateikti įvairių būdų savivaldžiai mokymosi veiklai ir rezultatams pademonstruoti. Tai ugdymo prieiga, lengvinanti įtraukiojo ugdymo įgyvendinimą ir stiprinanti jo tvarumą formaliuoju ir neformaliuoju būdu visuose švietimo lygiuose.